woensdag 8 september 2010

Halleluja, looft de Heer

Psalmen 106:1 Halleluja. Looft de Here, want Hij is goed, want zijn goedertierenheid is tot in eeuwigheid.
Psalmen 106:48 Geloofd zij de Here, de God Israels, van eeuwigheid en tot eeuwigheid, en al het volk zegge: Amen. Halleluja!
Psalmen 9:1 Voor de koorleider. Op de wijze van: De dood van de zoon. Een psalm van David. (9-2) Ik zal U loven, Here, met mijn ganse hart, ik wil al uw wonderen verhalen;
Psalmen 103:1 Van David. Loof de Here, mijn ziel, en al wat in mij is, zijn heilige naam;
Psalmen 138:1 Van David. Ik zal U loven met mijn ganse hart, in de tegenwoordigheid der goden zal ik U psalmzingen.
Psalmen 22:25 Van U komt mijn lof in een grote gemeente, mijn geloften zal ik betalen in de tegenwoordigheid van wie Hem vrezen.
Psalmen 35:18 Dan zal ik U loven in een grote gemeente, onder een geweldige schare U prijzen.
Psalmen 40:9 Ik verkondig de blijde mare van uw gerechtigheid in een grote gemeente; zie, mijn lippen weerhoud ik niet, Here, Gij weet het.
Psalmen 40:10 Uw gerechtigheid verberg ik niet in mijn hart, van uw trouw en uw heil spreek ik, uw goedertierenheid en uw waarheid verheel ik niet voor een grote gemeente.
Psalmen 89:5 Daarom loven de hemelen uw wondermacht, o Here, ook uw trouw in de gemeente der heiligen;
Psalmen 89:7 God is zeer ontzagwekkend in de raad der heiligen, geducht boven allen die rondom Hem zijn.
Psalmen 107:32 dat zij Hem verhogen in de gemeente des volks, en Hem loven in de raad der oudsten.
Psalmen 108:3 Ik zal U loven, o Here, onder de volken, U psalmzingen onder de natien,
Psalmen 109:30 Ik zal de Here met luider stem loven, ik zal Hem lofzingen te midden van velen;
Psalmen 149:1 Halleluja. Zingt de Here een nieuw lied, zijn lof in de gemeente der vromen.

Loof de Heer, altijd en overal, loof de Heer.

Groetjes,
<>< Pieter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten